Hesi Logo
9,1
98% aanbeveling 1910 beoordelingen
Professionaliteit9,1
Adviesgesprek8,8
Communicatie8,9
Orde en netheid9,0

Of het nu gaat om uw cv ketel of verwarmingsketel, zonnepanelen, zonneboiler, de thermostaat of ventilatie, het zijn producten van uw Limburgse installateur Hesi die uw wonen aangenaam en voordeliger maken.

Heerlen
Koperslager 14 6422 PR Heerlen 045 - 541 22 20
Maastricht
Sittard / Geleen
10
Aanbeveling: ja
Professionaliteit10
Communicatie10
Orde en netheid10
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: Goede service, snel herstel van de kleine lekkage Snelle service vriendelijk personeel
10
Aanbeveling: ja
Professionaliteit10
Adviesgesprek10
Communicatie10
Orde en netheid10
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: Super service Hesi heeft super werk geleverd: installatie nieuwe ketel en facilitering van de afvoer. Ook al moesten ze een keer extra terugkomen vanwege een verbouwing. Veel dank!
8
Aanbeveling: ja
Professionaliteit8
Adviesgesprek9
Communicatie8
Orde en netheid7
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: Gedegen werk geleverd Gedegen werk geleverd
9
Aanbeveling: ja
Professionaliteit9
Adviesgesprek9
Communicatie9
Orde en netheid10
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: Prima installatie en info van en over nieuwe ketel Zie boven
8
Aanbeveling: ja
Professionaliteit10
Communicatie8
Orde en netheid10
Datum:
Product: Zonnepanelen
Ervaring: Prima monteurs,duidelijke info,klantgericht Monteurs waren stipt op tijd,ze vertelden mij precies wat ze gingen doen en voerden dit uit! S’middags een werkende installatie.
8
Aanbeveling: ja
Professionaliteit8
Adviesgesprek7
Communicatie7
Orde en netheid8
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: Top Goede service
9
Aanbeveling: ja
Professionaliteit9
Adviesgesprek9
Communicatie9
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: advies en installatie prima goe advies installatie op tijd begonnen verstrekte info tijdens verloop werk op geraamde tijd klaar
10
Aanbeveling: ja
Professionaliteit10
Adviesgesprek10
Communicatie10
Orde en netheid10
Datum:
Product: Cv-ketel
Ervaring: Goede informatie, netjes en vriendelijk. Ik kreeg een goede voorlichting, de monteurs waren erg vriendelijk, ze werkte netjes en ik kreeg een goede uitleg over de CV.
4
Aanbeveling: ja
Professionaliteit6
Adviesgesprek4
Communicatie10
Orde en netheid6
Datum:
Product: Heizungsanlage
Ervaring: Anfangs schlecht informiert und Aufgrund vieler Unstimmigkeiten noch immer nicht im Betrieb Leider gab es sehr viele Absprache Fehler. Anfänglich hieß es Montage etc. sei alles inklusive. Dann hieß es aber, dass Kernbohrungen ausgeschlossen seien, dann musste das Abgassystem außen mitbezahlt werden und schließlich konnten die Monteure vor Ort nicht mit der neuen Gasleitung arbeiten und haben komplett neu verlegt, wodurch über 2000€ zuvor nicht geplanter Kosten entstanden. Außerdem wurden verabredete Termine nicht eingehalten und ehe mit mir persönlich gesprochen wurde Termine einfach abgesagt ohne mich zu informieren, wodurch ich vergebens in der Kälte auf die Installateure wartete. Am Telefon wurde oft unhöflich reagiert und die Inbetriebnahme angedroht nicht zu verrichten ehe ich nicht die Rechnung begleiche, die zuvor gar nicht bei mir angekommen war. Dies empfand ich als erpresserisch und als Frechheit, da ich für zwei Monate bereits die Miete zahlen musste, ohne, dass die Thermen überhaupt in Betrieb sind. Dafür waren die Monteure vor Ort sehr zuvorkommend und nett.

Reactie van Hesi Limburg CV verhuur

Sehr geehrte Frau Rogge,

vielen Dank für Ihre Bewertung.

Es gab tatsächlich einige Unstimmigkeiten. Auch wir haben das leider als unangenehm empfunden. Vielleicht wäre es anders gelaufen, wenn Sie selber bei der Besprechungen anwesend waren. Wir hoffen aber, dass es in der Zukunft keine Ärgerlichkeiten mehr gibt.

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Hesi Team
10
Aanbeveling: ja
Professionaliteit10
Adviesgesprek10
Communicatie10
Orde en netheid10
Datum:
Product: Heizungsanlage
Ervaring: Rundum zufrieden Nach einem Komplettausfall der alten Heizungsanlage im Dezember wurde mir bei Hesi sofort geholfen und schnellstmöglich eine neue Anlage eingebaut. Das Beratungsgespräch war sehr kompetent und die Installation hat sehr gut und schnell geklappt. Wir sind sehr zufrieden und können Hesi bis jetzt uneingeschränkt weiter empfehlen.